En toen ging de tijd snel... - Reisverslag uit Valletta, Malta van Annet Schut - WaarBenJij.nu En toen ging de tijd snel... - Reisverslag uit Valletta, Malta van Annet Schut - WaarBenJij.nu

En toen ging de tijd snel...

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet

01 Juni 2007 | Malta, Valletta

Hoi Allemaal,

Het is idd weer tijd om jullie eens even bij te schrijven. Want Gozo is inmiddels alweerr.ehm..3 weken geleden!

Jan en Miek zijn vorige week op Malta geweest en we hebben allerlei doldwaze dingen gedaan. Een heuse harbour-cruise, een bezoek aan de 'Dingli-cliffs', een ontmoeting met jawel, docenten van EF, maar met als klapper op de vuurpijl: het zwemmen met dolfijnen!

Persoonlijk vond ik de dolfijnen echt hilarisch. Stel je voor: een zwembad van 3 bij 3, 12 jubelende mensen, 2 overenthousiaste 'dolfijnentrainers' en dan ook nog eens 2 dolfijnen. We hebben echt dol fijn gezwommen, maar echt mét dolfijnen..tja. ''Kiss kiss, hmmmmwa! you can give the dolphin a kiss! hmmmmmmmwaaa' En dan steekt zo'n grijsachtig glad beest zijn snuit zogenaamd liefdevol naar je toe ; gadverrrrdamme. Maargoed, je laat je niet kennen dus vooruit dan maar weer. (En ik voel me ook ÉCHT een ander mens! ;))

Oke, nu nog 2 weken Malta. Volgende week nog les, en dan zaterdag 9 Juni het eerste gedeelte van het examen, en woensdag 13 het andere. Zaterdag 16 alweer Amsterdam. Op dit moment wil ik niets liever dan naar huis vanwege opnieuw een keelontsteking; maar als alles even meezit is die ook toch echt zondag wel weg, dus dan ga ik weer genieten van mijn laatste 15 nachten hier!

Nou, tot snel!
Liefs, Annet

p.s:Klein filmpje van onze jeep op Gozo:
http://www.youtube.com/watch?v=pKqvyiKK0eo

  • 01 Juni 2007 - 13:20

    Mieke:

    hoi, wat kan jij overdrijven, het dol fijnen zwembad was echt wel groter, maar toch inderdaad ook wel nep, moeten we over gaan doen op de antillen of zo. alles verder in orde hoop ik, veel liefs mieke

  • 01 Juni 2007 - 13:23

    Karlijn:

    Kijk, zo hoor je het verhaal ook van een andere kant ;).. Maar leuk dat jullie van die dingen gedaan hebben!!
    Heb je nog op die kamer gereageerd in Utrecht?? Ik had een kamer aangeboden gekregen in hetzelfde huis, het was alleen maar voor zes maanden dus heb het uiteindelijk niet gedaan..
    Heel veel plezier nog even de komende twee weekjes en heel veel succes met je examen! En beterschap.....

    Liefs Karlijn

  • 02 Juni 2007 - 13:05

    Ruurd:

    Dolfijnen zwemmen ken ik alleen van ons 'mongolen-klasje' in Amstelveen. Het scheen wonderbaarlijk te werken op hun spraakvermogen. Wist niet dat jij dat nodig had. Ik ga geloof ik ook maar een taal studeren als ik die foto's allemaal zie. Jemig wat een feest.
    Bette gisteren afgehaald van Schiphol. Ben benieuwd hoe ze het vindt hier. Ik zie haar nog wel eens teruggaan. Dan moet ik ook maar Portugees gaan leren. Voorlopig doe ik pogingen om mijn allochtonen te verlokken tot kleine volzinnen. Dat is al heel wat. Nederlands is toch veel moeilijker dan ik dacht en ja zei iemand laatst tegen me 'boven de 50 leer je toch geen taal meer'. Kortom ik moet snel beginnen.
    Duik nu hier ook ,aar weer op het balkon want het is meer dan zomers.
    Even geen martini drinken is niet goed voor de keel, maar veel kamillethee (vreselijk vies maar hoe viezer hoe heilzamer zeggen ze wel eens). En vroeg naar bed hè. Sterkte maar vooral veel plezier die laatste weken. Hier in Nedernd wordt het weer echt werken denk ik.
    liefs Ruurd (Dick zit weer beneden zijn bussen onderdak te brengen en ik ga het verdiende geld zo weer uitgeven :-)

  • 02 Juni 2007 - 13:06

    Fleur:

    eujs en je zegt niet dat je een topper van een nieuwe lieve kamergenoot erbij hebt gekregen;).... valt me van je tegen:P.... ik bedoel dolfijnen is niks, maar ik ben natuurlijk wel een ontzettend interresant onderwerp! hahaha...

  • 02 Juni 2007 - 15:04

    An:

    Hoi!
    Wij houden het voorlopig wat dichter bij huis: hebben vanochtend een rondvaart door de Utrechtse grachten gemaakt. Leuk joh, en Max genoot! En mocht de boot besturen wat hij heel relaxed deed. Geen dolfijnen gezien, daar was het al wat te laat voor denk ik... Goeie foto's van die bussen, zal ze nu meteen even aan Max laten zien! Vervelend dat je ziek bent. Maar goed, je hebt nog even daar, dus je kan vast wel in goede doen de laatste week meemaken? Hoe laat kom je eigenlijk aan de 16e? Wij zijn inmiddels grote fans van 'viegtuigen kijken'. Hoor het wel. Beterschap en liefs, An

  • 02 Juni 2007 - 15:27

    Marciano:

    hee muts,ziet er goed uit daar.h
    zo te zien heb je het er naar je zin daar.
    wij zijn nu bij je pa en ma.
    Als je terug bent kom je maar eens op bezoek bij ons in hoofddorp.
    geniet er nog ff van,tot snel.
    Gr marci,ils en rav

  • 02 Juni 2007 - 20:33

    Grootmoeder:

    Lieve Annet,Wat vervelend dat je weer keelontsteking hebt.Ik hoop dat het gauw weer over zal zijn.Mooie foto's!!De tijd gaat snel, nog een paar weken en dan ben je weer thuis.Zal best wennen zijn!Geniet en zorg goed voor je zelf.Liefs ook van Grootvader, dikke kus Grootmoeder.

  • 06 Juni 2007 - 21:03

    Jan:

    hey Annet
    Morgen een vrijedag???

  • 08 Juni 2007 - 09:47

    Mieke:

    Veel succes morgen met het eerste deel van je examen, veel liefs, mieke

  • 08 Juni 2007 - 14:14

    Han:

    wat een leuke foto's, fantastisch eiland en zee toch. Sterkte en succes morgen met je examen! Liefs
    Han

  • 09 Juni 2007 - 11:54

    Charlotte:

    haha grappig dat jij dan ook je examens doet!! Hoe zijn ze gegaan??? Doe jij ook de FCE?? Bij mij is het heel goed gegaan :) nu dinsdag de rest...! Succes nog met "leren" ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Hoi! Mijn naam is Annet Schut en via deze site kunnen mijn belevenissen van dit schooljaar gelezen worden.

Actief sinds 22 Aug. 2006
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 53441

Voorgaande reizen:

05 September 2006 - 15 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: