Gozo - Reisverslag uit Valletta, Malta van Annet Schut - WaarBenJij.nu Gozo - Reisverslag uit Valletta, Malta van Annet Schut - WaarBenJij.nu

Gozo

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet

14 Mei 2007 | Malta, Valletta

Hoi Allemaal,

Zo, 't is weer de hoogste tijd voor een update. Hier op Malta is het nu ontzettend warm en begin ik al aardig bruin te worden. En ben ik als 108e geplaatst voor journalistiek, en hebben ze 180 plaatsen! Dat is dus fijn.

Goed, afgelopen weekend Gozo. Georganiseerd door EF en het ene feestje na het andere. Verder met jeeps over het eiland gecrost en in hele slechte restaurantjes gegeten. ;) Vrijdag waren ze zo origineel een 'toga-party' te organiseren, wat dus betekent dat iedereen ongeveer alleen een laken draagt..(wie verzint zoiets in hemelsnaam?!)en op zaterdag hadden ze 'mr. en mrs. EF' wat betekende dat je je als het andere geslacht aan moest kleden. Hetgeen wel echt hilarisch was en waar ik ook snel foto's van moet zien te scoren.

Toch waren denk ik de jeeps het leukst en vooral zaterdag avond, na het eten, terug in een andere jeep. Een bestuurder die echt gestoord was en echt met ruim 120 km/h over hobbelige zandpaadjes aan het crossen was. En dan zit je dus in een autootje zonder deuren. Kortom, levensgevaarlijk, maar wel amusant.

Verder waren de appartementen heel erg groot, 4 mensen per kamer, 2 badkamers, keuken, groot balkon, etc. En aangezien het nu ongeveer 28 graden hier is konden we ook heerlijk aan het privé zwembad liggen; aangezien EF het gehele complex gewoon even had afgehuurd.

Het weekend daarvoor heb ik nog gedoken, en ben ik naar een wrak vlakblij Valetta geweest. Echt heel gaaf, aangezien het in de zee duiken hier niet echt spectaculair is vanwege slecht zicht en nauwelijks vissen. Dus een wrak was wel even spectaculair!

Ohja, dan is er natuurlijk ook nog mijn engels. Gaat ook goed; maar dat mag ook wel na bijna 4 maanden..En ik hoop dat ik in Juni dus slaag voor mijn Cambridge cae. (maargoed, utrecht is iig al binnen dus who cares? ;)) Hahaha.

Nou, nu ga ik zo eens even douchen, want vanmiddag moet ik dus weer naar school. Van 12.30 tot 17.20.
Wat wel leuk is is dat veel klassen klein zijn, en de docenten dan gewoon zoiets hebben van; laten we ons lesje, (voornamelijk de communicatie lessen) eens even op het strand/op een terrasje/buiten in't gras, voortzetten. En dat is wel heel leuk.

Zometeen dus naar mijn C6-klasje, (communicatie niveau 6+) van Eduard en dan nog 2 cae lessen. (die zijn saaaaaaaaai) Want je moet je wel voorstellen dat je gewoon naar school gaat; en ALLE lessen zijn hetzelfde vak. Maargoed, je wilt perfectie of je wilt het niet dus, vooruit maar weer met de geit! (Move forward with the goat ;))

Nou, tot over ehm..33 dagen!

Veel liefs, Annet

  • 14 Mei 2007 - 07:55

    Gerda:

    hoi
    ja mooi naar Utrecht, inderdaad mooi binnen.
    en nu maar slagen voor je Engels dan is dat ook mooi meegenomen. en dan de tussentijd? vakantie?hahhahah nu nog maar lekker genieten van het mooie weer hier is het nu niet zo mooi.maar als jij er weer bent zal de zon wel weer schijnen
    en geniet van de laaste maand?
    veel succes.

  • 14 Mei 2007 - 09:52

    Mieke:

    Hoi, zo schrijf ik een reactie, klik op verzenden, en zo is dat stuk teks dus kwijt. in de herkansing dus maar:
    ik heb erg gelachen om de foto van de blauwe lucht; hier waait het en is het bewolkt met af en toe een bui. Hoe moe was je eigenlijk na dit weekend; hoeveel uur slaap heb je "genoten"?Tot zondag, dan hoop ik ook van het mooie weer te komen genieten, liefs xxxxxx m

  • 14 Mei 2007 - 12:56

    Marie-José:

    Gefeliciteerd met je plaatsing journalistiek! Volgens mij heb je t hartstikke leuk daar, je moet voor je engels natuurlijk wel werken/studeren, maar verder is het een groot feest, mooi weer, strand, eten en genieten. Ik zou ook wel 4 maanden engels willen studeren op Malta, en thuis even achter me laten en feesten...ben ik vast al te oud voor.Jammer. Ilse zit nu voor 1 maand in Thailand, ik stuur je het adres wel. nog veel plezier het laatste stukje.

  • 14 Mei 2007 - 18:20

    An:

    Weet je wel zeker dat je de 'uitzichtjes' op Malta/Gozo wilt verruilen voor een druilerig uitzicht op Hoog Catharijne en de Neudeflat?! Je kan nu nog terug... Maar niet doen hoor, we verheugen ons er al enorm op dat je onze stadsgenoot wordt. En Max vroeg zich af of je dan ook mee wilt naar het zwembad...

  • 14 Mei 2007 - 19:49

    Sheily:

    eeeeeeeeeeyy

    k vin het echt zo koel dat je bij mij op school komt.. nja bij mij.. dat valt nog te bezien. je moet wel wete dat we op deze school van ons ALLES moeten halen en compensatie niet mogelijk is. En nu zit ik met al mij achten en negens te stressen omdat ik na de zomer een extra her moet gaan maken, vanwege 1 verprutst tentame!!

    Mja ga je op kamers?
    als k dat vak dus en de komende periode haal ga k wel op zoek naar een leuke kamer, want 3 keer per week 6 uur je bed uit is geen pretje:P

    verder klinkt t leuk op malta..
    wel iets heel anders dan scandinavie:p

    mjaa xxxxxxx

  • 15 Mei 2007 - 10:48

    Fleur:

    heejs haha ja mooie foto's hè;)!!! maarre twas wel een prima weekendje... en heb ook weer veel zin in komende week! dan waarschijnlijk heel veel feesten!
    kuskus

  • 15 Mei 2007 - 11:02

    Fleur:

    whaaaa ik zie nu pas dat je die foto van mij met de bitchesparty op je website hebt!!!! whaaaa hoe lelijk!!!

  • 17 Mei 2007 - 10:22

    Jan:

    leuke foto's Annet vooral in die lakens
    spoken bestaan niet

  • 18 Mei 2007 - 11:26

    Ilse:

    Yooooooooooo!

    gefeliciteerd met je plaatsing dude!
    ik heb ook zon vet coole site; ilseenbo.waarbenjij.nu
    nog heel veel plezier!

    xxxx

  • 18 Mei 2007 - 17:02

    Frank:

    Hee Annet! Leuk daar? Bedankt voor je kaart, was precies op tijd. Hangt al boven Max z'n bed want die vindt de bootjes erg cool. Maak het niet te gek! Groet, Frank

  • 19 Mei 2007 - 19:33

    Grootmoeder:

    Lieve Annet, Wat fijn van de journalistiek! Gefeliciteerd!!Terug van 14 dagen Vlieland vond ik je mooie kaart van Valletta.Ik ben er blij mee! Op de kaart is goed te zien waar Mieke en ik onze zondagwandeling gemaakt hebben.Gezellig dat Mieke en Jan een week in Malta zijn. Ben je dan ook een beetje vrij of ben je erg druk met je studie? Het schiet al op, nog 4 weekjes. Je zult het wel missen denk ik en vooral de feestjes, maar Utrecht lijkt mij ook enig!Dag Annet,Liefs van ons beiden,dikke kus Grootmoeder.

  • 20 Mei 2007 - 20:59

    Han:

    Lieve Annet, wat fijn dat journalistiek gaat lukken! Je hebt die toets ondanks je afwezigheid uit NL dan toch best goed gemaakt! Utrecht verheugt zich volgens mij op je komst. Wij ook -maar dan in A'dam. Dag, groetjes ook van Henk, en nu ook voor M & J, Han
    en o wat is Gozo toch fantastisch, wil ik graag nog eens naar toe.

  • 27 Mei 2007 - 20:57

    Monique (tante Ilse):

    Hi Annet, wat leuk en spannend allemaal! Geniet ervan, de tijd is zo weer voorbij en dan wordt je weer geacht 'normaal' te gaan doen!! (voor mij hoeft dat niet perse hoor, maar ja..... TOCH is t soms wel handig....) heel veel plezier nog!!
    Lieve groetjes, Monique

  • 30 Mei 2007 - 11:10

    Mieke:

    lieve Annet, we hebben een heerlijke week vakantie op Malta doorgebracht, het was leuk, gezellig,lekker en zo nog veel woorden. Dank hiervoor; in afwachting van een nieuwe update, heel veel liefs, Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Hoi! Mijn naam is Annet Schut en via deze site kunnen mijn belevenissen van dit schooljaar gelezen worden.

Actief sinds 22 Aug. 2006
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 53445

Voorgaande reizen:

05 September 2006 - 15 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: