Zon/Zee/Studie - Reisverslag uit Valletta, Malta van Annet Schut - WaarBenJij.nu Zon/Zee/Studie - Reisverslag uit Valletta, Malta van Annet Schut - WaarBenJij.nu

Zon/Zee/Studie

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet

12 Juni 2007 | Malta, Valletta

Hoi beste mensen!

Nou, nu gaat de tijd echt heel snel. Vandaag is het al weer dinsdag; en zaterdagochtend zit ik alweer heel vroeg in het vliegtuig terug naar Nederland. Het is fijn, en ook super jammer. Dus we zijn onze tijd hier nog maar even goed aan het besteden.

Gister ben ik naar mijn laatste 'welcome-party' geweest, en dat was, na enig rekenwerk, mijn ik gok, 20e! Iedere maandag dat feestje kan ik nog best eens gaan missen..;)

Verder hebben mijn kamergenoten Sarah en Fleur op dit moment hun examen, en heb ik morgen mijn lees/schrijf/grammatica deel. En zoals mijn docent net al even door wist te geven via via: 'You should be revising instead of chatting' En daar heeft ze eigenlijk ook wel een beetje gelijk in, dus ik ga dit bericht zo even kort houden.

Vanaf Zondag hebben we de EF beachclub ontdenkt..(goh, hebben ze die?!) En hebben we daar heerlijk liggen zonnebaden, en jawel, MET resultaat. Dus nu ga ik vermoed ik zo maar even snel 2 uurtjes aan de studie; en dan weer hopsa, weer de zon in!

Vanavond moet ik van mezelf dus maar even vroeg naar bed, maar vermoed ik dus dat Fleur en Sarah hier de boel flink op stelten gaan zetten na hun examens. Ik ga mijn oordopjes maar weer eens even te voorschijn halen!

Nou hebben we voor donderdag nog een boottocht rondom het hele eiland geboekt; en vrijdag is het alweer inpakken geblazen en daarna onze borg van de accomodatie wegwerken! ;) (Want het zou toch echt zonde zijn WEER kosten te betalen voor het omwisselen naar euro's..)

Nou, tot Zaterdag! (Tijden zijn bekend bij Mr. J. Schut en/of Mrs. A.M. Korf.)

Xxxxxx. Annet


  • 12 Juni 2007 - 16:51

    Manse Bok:

    heejs smeerlap, dat je dat filmpje erop heb gezet!!! ik op mn charmanst!!!! JIJ ... JIJ....

  • 12 Juni 2007 - 17:21

    Alexander:

    Heeeeeeey, thnx voor dat filmpje! Dat had ik anders nooit te zien gekregen ;)

  • 12 Juni 2007 - 21:27

    Jan:

    leuke film en video en foto's hoor!!!
    de laatste loodjes ,succes morgen en dan nog even plezier maken en dan welkom hier gr jan

  • 12 Juni 2007 - 22:49

    Nina:

    Nou Annet, ik haal je niet op van het vliegveld, maar zal in de vroege uren naar Santpoort fietsen om het welkomscomitee te vormen!! Ow, en als de Maltese dollars niet opkomen, moet je een product kopen waarvan je denkt dat ze het hier graag willen, gewoon inslaan, importeren en dan hier verkopen. Misschien is er wel een grote markt hier voor Maltese waterkers, je weet niet!

    Nou, succes morgen, gaat hopelijk lukken en dan tot snel. O, en ik verwacht wel dat je me dat leuke dansje gaat leren, dat wil ik natuurlijk ook kunnen!!

    Kusje voor jou

  • 13 Juni 2007 - 20:48

    Grootvader:

    Hoera, het lukt weer om op internet te komen ! Ik hoop dat de verbinding nu blijvend is. Je laatste bericht gelezen. Sterkte met het examen, en natuurlijk welkom thuis aanstaande zaterdag ! Grootmoeder en ik zijn benieuwd naar jou en je verhalen !
    Liefs van ons beiden !

  • 14 Juni 2007 - 09:59

    Anne Marleen:

    Geniet van je laatste dagen op Malta en heb een goede reis naar huis! Schiphol lukt ons zaterdag niet, maar we zien elkaar snel... Veel liefs, An

  • 14 Juni 2007 - 14:27

    Mieke:

    hoi, ik ben blij dat je bijna weer thuis bent; geniet nog even flink,xxx mieke

  • 16 Juni 2007 - 14:14

    Marie-José:

    ik hoop voor je dat je examen goed verlopen is (verwacht ik eigenlijk wel) en voor nu; Welkom terug in Nederland, alleen heb je daar niet het beste weer voor uitgekozen, het komt nu met bakken naar beneden. Jammer, maar de temperatuur is goed, al is het hier geen Malta

  • 07 Oktober 2008 - 15:27

    Wouter:

    Hee Annet!
    Ik heb inderdaad les van Sara, ze is erg leuk!
    Ik blijf echter maar 3 maanden (in totaal) op Malta. Meteen na het examen kom ik weer naar huis... :(
    Ik zal haar de groeten van haar doen!
    Greetings from Malta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Hoi! Mijn naam is Annet Schut en via deze site kunnen mijn belevenissen van dit schooljaar gelezen worden.

Actief sinds 22 Aug. 2006
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 53442

Voorgaande reizen:

05 September 2006 - 15 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: